Lebua State Tower
Thailands huvudstad Bangkok har fångats väldigt mycket på film och inspirerat många scandinavier till Thailand, jag var i Bangkok 2013 och hade höga förväntningar på staden, framför allt eftersom vi skulle bo på Lebua State Tower, som var samma hotell som de spelade in Baksmällan/Hangover på! 
 
Här är utsikten från vårt hotellrum, aa det gick verkligen inte att klaga på den!
 
Frukosten tillhörde en annan liga, nu råkade det dock vara så att jag mest åt fika på frukosten men det fanns allt möjligt för dig som älskar frukost! Det fanns färskpressad juice från alla smaker du kan tänka dig. Det fanns en bikupa med färsk hounung om du ville ha det. Denna hotelfrukost var absolut bland de bästa jag ätit.
 
 
Lebua's takterass gick inte att klaga på heller, det som var lite negativt dock (oj kan klaga lite visst) är att det var så otroligt mycket människor överallt och det var jättesvårt att kunna besälla en drink pågrund av att det inte ens fanns något kösystem..
 
Sen har vi poolen, lite samma känsla som en infinitypool bara det att det inte är en infinitypool, uhm.. Den ligger på taket och ger en utsikt över alla skyskrapor i området och otroligt coolt på natten då alla lampor i hela staden lyste upp!
 
---
Overall så är jag inte så förtjust i Bangkok då jag tycker att staden i sig var väldigt smutsig och hade en sunkig doft. Det var tjockluft så det blev svårt att andas och det var otroligt klyftor mellan rikt och fattigt. Nae Bangkok lockar inte mig, men detta hotellet dock, tipsar jag ALLA som vill till Bangkok att stanna på! 
Louise

Ser riktigt härligt ut! :D

Netti Starby

Åh vad härligt och jättefina bilder! :-D Kramis

Emelie Andersson

Så härliga bilder! :)

Alice Lindström

Coolt hotel!

sarah

tack ska du ha

Carolina

Hade jag åkt till Bangkok (varit i Thailand men inte där) hade jag mer än gärna bott där!!! 😍

Maria

Bangkok lockar inte mig heller, men fina bilder från hotellet ni bodde på då ni var där :)

Annie

Vilka härliga bilder! Nu blir jag sugen att resa igen ;)
Dock aldrig varit i Thailand, men läckert hotell :)

Jessica Högberg

Jag har 8nte varit där men är inte så sugen... hotellet ser dock fantastiskt ut!

Frida

Det ser helt underbart ut! :)

Sussi

När jag åker till Thailand brukar jag undvika storstäderna. Jag gillar att semestra på någon av dom underbart fina öarna :)

cecilia

Åå så fina bilder :)

Josefine

Men mmm vad mycket gott!! Sjukt fina bilder :D

ullie

åh men va härligt jätte fina bilder

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så häftigt det ser ut, och vilken fantastiskt upplevelse :)

MALIN

Wow, det ser magiskt ut! Kram

Julia Svensson

Åh gud så gott!

ramona

Vilka coola bilder <3 Vilken resa :)

Carro

Wow vilken utsikt! Tråkigt att staden är så smutsig.

Mösstanten

Fint hotell. Men jag reser nog inte till Bangkok. :-)

Aldona

Men wow vilket ställe! Och superfina bilder! Kram

natalia

Åh så underbart :D

Dixi Wonderland

Ser jätte fint ut :D

Silje Alice

Jeg var i Bangkok i 2016! Dette hotellet ser helt fantastisk ut, spesielt utsikten og frokosten! :D <3

http://siljealice.com

Eva`s blogg

Åh va fint där är, ja man kan inte gilla allt :) fina bilder du lägger ut :)

Emma Engström

Alltså wow så fint verkligen!! <3

Linda

Har aldrig varit i Bangkok eller åt det håller nästan. Åh kan tänka med luften, ush. Ser väldigt läckert ut. Kan rekommendera Dubai om du inte varit där ;)
Svar: Det blir det verkligen. Så himla grymt objektiv, jättenöjd. Gubben tar med sig det överallt så jag ahr knappt fått använda det,hehe.

maja

Så fint! Jag älskar Thailand, vi bodde på något fränt hotell i Bangkok också som hade sjukt god frukost :D

Ellen Gräntz

Vilket roligt inlägg, kul att få läsa om hotellet :)

Frida

Vad nice!

Själv gillar jag Bangkok riktigt mycket! Var där tidigare i år och hälsade på några vänner som bor där, de visade mig runt i massor av schyssta delar av staden och jag hade det riktigt nice :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress