26 / 7 - 18
Hej på er! Dagen efter lön idag för de flesta och wiho, kul med mera pengar så man ser att sparkontot ökar  Planerna för idag är att jobba och sen träna lite. Det var verkligen så längesen jag tränade kontinuerligt och vill inte förlora mina muskler. Så ikväll ska jag ut och springa och sen träna lite styrka. Det kommer jag orka och klara av eftersom efter idag är jag ledig månaden ut!
 
Tycker det är så svårt med träningen nu när jag inte går i skolan, för jag har inte något kontinuerligt schema. Men planerna är att jag ska ta tag i träningen när mammas och pappas semester är slut för då kommer dom i rutin och då är det enklare för mig att komma i rutin. För jag saknar verkligen att träna!
 
Har ni tips på hur ni kommer igång och orkar med träningen när era rutiner är borta?
- egentligen är det väl bara att starta nya rutiner, men hur gör ni det?
Astrid

Jag har precis samma problem. Nu när skolan slutat och jobbet börjat hittar jag ingen tid till träning, men skull verkligen vilja komma igång igen! Säg till om du hittar något bra sätt att balansera träningen med jobbet<3

Jeanette

Om det ändå vore så väl att man såg sparkontot öka, själv ska jag spendera alla pengar som kom in igår på en ny säng haha

Netti Starby

Vad härligt att du har en längre ledighet framför dig! :-D Kramis

Carolina

Skönt då du väl tränar. Ja det värsta med sommarenbät att man kommer ur rutinerna. Men skönt på ett sätt också :)

Jennifer

Heja dig :D

Maolion

Jag har också svårt när rutinerna försvinner... Men då sätter jag ett mål att jag ska göra något litet varje dag. Så kanske jag provar en träningsvideo på youtube eller bara bokar in ett pass på gymmet, sen brukar motivationen vakna till och så kommer det igång efter ett par dagar. Att träna tidigare på morgonen eller senare på kvällen när det inte är lika varmt brukar vara lättare också!

annelie

snygg tränings outfit kram <3

cecilia

Men heja dig!!:D

Caroline

Skönt med ledighet :)

Eva`s blogg

Ja jag har helt tappat min träning men jag kommer igen det gör jag alltid :) kram

Lisa

Härligt! Jag är så dålig på att hålla i träningen så har inga tips haha, vill dock komma igång igen :-)

MALIN

Så fin du är! Kram

Matilda Berlin

Instämmer med Malin! Verkligen så himla fin <3

Johanna

Men asså hur orkar du träna i denna värmen😲 Hur grym är du inte?❤️

sara

Så härligt med träning, det är bland det bästa som finns :)

Malin

Jag är så impad av de som orkar träna nu i sommarvärmen, själv så svettas man ihjäl bara när man promenerar runt i lägenheten!

Julia Svensson

Åh vad fin du är!

Louise

Jag saknar också att träna! Får komma igång igen efter semestern :D

Linnéa

Haha, jag är värdelös på allt vad gäller träning, men peppas av många bloggare m.m <3

Carro

Härligt med lite träning :)

NICOLE

Skönt med lite ledigt nu :D och med träning med!

enna

Motviation för träningen i denna värmen är på noll men heja dig verkligen!

Josefine

Duktig du är! 🌸

Sussi

Jag får inte lön förrän den 27:e så snart så :) Lycka till med träningen. Jag har tyvärr inget bra tips till dig. Jag har skadat ett knä så träningen är nästintill obefintlig för min del :(

Sarah

Så duktig du e som ska springa :) De e ju svårt o ta tag i de så här på sommarn när man e ledig (A)
Skönt me lite långledigt :)

ullie

men oj oj va rädd om dej bara o drick tillräckligt med vatten är så varmt nu

Mösstanten

Ja, var försiktig i värmen.

Dixi Wonderland

Jag pallar verkligen inte att träna i denna värmen :(

Talia

Jag tar långa promenader antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen för att undvika dem jobbigaste soltimmarna :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress