Höst frågetecken
Uhm, jag börjar känna mig redo för hösten, redo för att det ska vara 15 grader och för att jag ska få ha på mig mina jeans och en tjock mysig tröja utan att svettas. Redo för att löven ska få sin fina röda färg och falla till marken. Det är bara mitten på augusti men jag är redo nu. Hur känner ni? 
 
Jag älskar egentligen sommaren och vill ha höst max en månad och sen vinter max en månad, sen gärna sommaren igen. Men i år när jag jobbat på Brothers har jag haft på mig långa byxor VARJE DAG (kjol är ej tillräckligt formellt förmitt jobb) och det är olidligt. Går runt och svettas som en gris i långa byxor så jag tror att det är en anledning till att jag är redo för hösten, är trött på att svettas haha.
 
Den andra anledningen är min och J's resa, vill gärna ha höst innan vi åker så jag kan njuta av den. Men hallå, det klart jag kommer ha höst, vi åker ju sista oktober! Gott om tid  Sen när jag och J är iväg ska det däremot bli helt otroligt skönt med värme och shorts! Så jag faktiskt får använda mina fina sommarkläder, har ju inte kunnat använda dem i år ☹
 
Hur känner ni kring hösten, är ni redo för den? 
Emma Engström

SÅ vacker! Känner verkligen att hösten är på g nu! Kram

Johanna Utterberg

Så fin! Jag känner mig också redo för höst, även om jag såklart hade önskat några dagar med strandväder nu när jag äntligen är lite mer "ledig" om dagarna :)

Sarah

Jättefina bilder :) Förstår att de har vart varmt o ha på sig jeans :/ Ja vill gärna ha sommar året runt :)

Frida

Jag är redo för hösten på ett sätt men på ett sätt inte :)

Annika

Jag är verkligen redo för hösten. Jag älskar den klara och höga luften. Det är så vackert med alla färger.

natalia

Så redo för hösten :D

enna

Bästa hade varit om vädret ändras vart annan månad...hahaha
Nej, men nu är jag taggad på höst med sol ;)

Sussi

Låter helt perfekt med 1 månad höst och 1 månad vinter bara. Är helt med på det ;). Jag är inte riktigt redo för hösten än. Lite mer sommar vill jag nog ha :)

My Nordqvist

Börjar också bli redo för hösten och allt vad det innebär. Men förstår att du är taggad eftersom du får sommar hela vintern ;)

Jessica Högberg

Absolut redo men det gör inget om den dröjer lite till;)

Yohanna af Skovde

Är helt enig och jag är SÅ redo! Mest kanske för att bebisen kommer i oktober, men ändå :)

Johanna

Åh. Älskar hösten 😍😍

Emma

Både ja o nej. Så mysigt med alla tända ljus o mys som hör hösten till iallafall :)

Yasmine

På ett sätt är jag redo för höst, längtar efter alla färger och alla bilder man kan ta då haha, men samtidigt så har sommaren varit helt fantastisk, skulle gärna behålla den liiite till! :)

Silje Alice

Høsten er vakker! Kjempeflotte bilder!<3

MADDISENJ.SE

Nej usch jag är inte alls redo för höst, vill ha mer sommar :p

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress